24.10.2018
Verohallinnolta rajoitettua palvelua Tilaajavastuulle

Verohallinto uudistaa tietojärjestelmäpalveluitaan 30.10.–8.11.2018. Tästä aiheutuva palvelukatko vaikuttaa sekä nykyisiin että uusiin asiakkaisiimme. Katko vaikuttaa uusien Valttikorttien tilaamiseen ja Luotettava Kumppani -asiakkaiden verotietojen päivittymiseen.

 

Luotettava Kumppani -palveluun liittyminen

Automaattinen verotietojen päivittäminen ei onnistu Verohallinnon järjestelmäpäivityksen aikana, joten emme saa päivitettyä verojen maksutietoa Luotettaville Kumppaneille. Pyydämme Luotettavaksi Kumppaniksi liittyviä yrityksiä toimittamaan valtakirjan vielä lokakuun aikana, jotta saamme päivitettyä verojen maksutiedon ennen palvelukatkoa. Valtakirjan voi toimittaa käsin allekirjoitettuna postitse vastauslähetyskuoressa tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@tilaajavastuu.fi. Posti ei toimita kirjelähetyksiä tiistaisin, joten postitse valtakirja tulee lähettää viimeistään perjantaina 26.10.

Automaattinen verotietojen päivittäminen toimii 9.11. alkaen, joten Luotettava Kumppani -asiakkaiden verojen maksutiedot päivittyvät palveluumme automaattisesti tällöin.

 

Uusien Valttikorttien tilaaminen

Uusia veronumeroita ei merkitä veronumerorekisteriin eikä uusia veronumeroita anneta ajalla 30.10.-8.11. Veronumerotarkistus ei toimi ollenkaan katkon aikana eikä Valttikortteja pysty tilaamaan katkon aikana, jos työntekijä ei ole valmiiksi Ilmoitettu-tilassa. Työntekijä- ja urakkaraporttien lähettäminen Työmaarekisteristä toimii normaalisti katkon aikana.

Pahoittelemme katkosta asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa.

Lisätietoa löydät Verohallinnon sivuilta.